16/2/09

C.P. Vilafranca 2 - Un “Delmo” de pel•lícula!!! (Mollet B) 7


Seqüència 1. En “Delmo” va a Vilafranca a jugar un partit d’hoquei.
Escena 1. Interior d’un pàrquing. Nit.
En “Delmo” (Jose Delmoral) surt de l’escala del seu pàrquing i obra el maleter del seu Opel i col·loca la bossa de porter i l’estic d’hoquei en el seu interior (pla contrapicat des de l’interior estil Tarantino i “Reservoir Dogs”). Tanca el maleter, puja, arranca i surt.

Escena 2. Exterior. Autopista. Nit.
En un pla subjectiu des de dins del maleter del cotxe d’en “Delmo” assistirem al viatge sentint la música de la radio junt amb el motor del seu i d’altres cotxes. El pas del temps serà representada pel canvi d’emissores i música. La foscor del maleter queda trencada per les llums dels cotxes que es filtra cap a l'interior.

Escena 3. Exterior. Pàrquing del pavelló del C.P. Vilafranca. Nit.
En “Delmo” obra el maleter i treu la bossa i l’estic (un altre cop pla contrapicat des de l’interior estil Tarantino i “Reservoir Dogs” que completa la escena 1). Es tanca el maleter. Pantalla en negre.

Seqüència 2. En “Delmo” entra al pavelló i es dirigeix al vestidor per vestir-se de porter i jugar el partit.
Escena1. Interior. Passadís d’entrada cap als vestidors. Nit
A càmera lenta “Delmo” recorre, arrastrant la bossa, el llarg passadís que separa l’entrada fins els vestidors. Sona la música “Eye of the tiger” del grup Survivor (Rocky 3) i la fotografia és com la que va fer Michael Chapman a “Toro salvaje”de Scorsese.

Escena 2. Interior. Vestidor del pavelló. Nit
Veiem vestir-se a en “Delmo”, amb aquella tranquil·litat que el caracteritza. S’intercalen diferents plans, sencers, mitjos, detalls, primers plans,…de fons s’escolten diàlegs i riure’s dels seus companys. Seriós es mira al mirall i es posa el casc abans de sortir.

Seqüència 3. En “Delmo” atura tots els xuts contraris i guanya el partit.
Escena1. Interior. Pista del Pavelló. Nit
Pla frontal sencer d’en “Delmo” situat a la porteria, amb un muntatge intercalat de les diferents i nombroses aturades que a ritme del vals de Dmitri Shostakóvich (que Kubric ja va utilitzar a “Eyes Wide shut”), es van succeint. Ara la mà cap a l’escaire, ara es llença amb les cames en paral·lel, ara defensa amb l’estic una jugada per darrere de la porteria,…

Escena 2 (Final). Interior. Centre de la Pista del Pavelló. Nit.
Pla subjectiu des de l’interior del casc del porter, amb un tràveling circular amb evocacions a Werner Herzog i la seva inclassificable “Aguirre, la cólera de Dios”. Es veuen els companys i els rivals es saluden i ell és felicitat per tothom mentre es dirigeix cap a la sortida de la pista cap el passadís fosc. Fos en negre. Resultat del partit imprès (Vilafranca 2 - Mollet 7). Fi i crèdits.