25/2/10

A.A.NOIA 3 - Mollet B 3


Avui escriuré jo, Pepe Busquets, la crònica, ja sabeu que jo vaig de cara a barraca, “Pim-Pam i remat a gol sortint per darrera la porteria”, res de marejar la pilota:


Partit molt disputat però les millors ocasions varen ser per nosaltres (varem fallar molts gols)
Els porters : Delmo, Nono i Papi, fantàstics!!!
Primera part , sortim de començament: Àlex, Francesc, Jo i Rai , per part del Noia Nono, Carafí, Santi Carda, Marc Rodrigo y Borrell , a la segona part va sortir el Joan Papiol, fent, repeteixo, un partit excepcional a l’igual que els altres dos porters.
Gols: 0-1 meu ; 1-1 Marc Rodrigo ; 1-2 Rai ; 2-2 Borrell (mitja part) ; 3-2 Borrell ; 3-3 meu.
Anècdota: Santi Carda torna a jugar.
Remat final: Em deixava la bona aportació d'en Ricard Otín i en Jordi Tomey, i que també va jugar el Gallard.